Silicon Sensor International AG Pressemitteilung - First Sensor

Silicon Sensor International AG Charlottenstrasse 57, 10117 Berlin Telefon: 030 / 20 94 57 10, Fax: 030 / 20 94 57 19 Pressemitteilung Silicon Sensor...

Silicon Sensor International AG - First Sensor
20.04.2011 - former Minister President, to take his place on the company's Supervisory Board. Dr. Dirk Besse also inform

Silicon Sensor International AG Ad-hoc-Mitteilung - First Sensor
Ergebnisverbesserung um 518 TEuro im ersten Quartal. 29.05.02. Der Silicon Sensor Konzern hat im ersten Quartal des Gesc

Sensor Januar 2013 - sensor Magazin
19.06.2015 - Dauer) zwei Stehplatzdauerkarten für die Mainzer CofaceArena. .... www.primus-linie.de ...... www.project-

Sensor Januar 2013 - sensor Magazin
27.11.2014 - dem Hochhaus (Foto) und einem fünfstöckigen zweiten Bau. ..... sen und Parmaschinken; diverse Tor- tellon

Magnetic Sensor
WIRING METHOD. 2-Wire Type. 3-Wire Type. SWITCHING LOGIC. SPST, Normally Open. Solid State Output, Normally Open. SENSOR

sensor - Flightglobal
first flight, in the hands of Mr J. Allam, HP chief test pilot, and Mr P. Murphy, deputy chief test pilot. ... size of t

SENSOR+TEST
Reed Business Information. Issy Les Moulineaux Cedex. France. 20.765,00. EE TIMES europe www.electronics-eetimes.com. Eu

Sensor de Presión - Gauss
Bosch: 0 261 230 057; Citroën / Peugeot: 1920AN ... PEUGEOT: 206 1.4, 1.6, 1.8, 2.0, 2.0 16V 96-07, 306 97-03, 307 2.0i

Interim Report Q1 2016 - First Sensor
Co-Chairman of CVC Capital Partners, became a First Sensor investor on February 25, 2016, our long-standing investor Mid

Pressemitteilung Silicon Sensor International AG, Charlottenstrasse 57, 10117 Berlin Frankfurter Wertpapierbörse, Prime Standard WKN: 720190, ISIN DE0007201907 Silicon Sensor mit neuer Führungsstruktur: - Aufsichtsrat bestätigt Dr. Giering als Vorstandssprecher - Neue Geschäftsführung bei der Silicon Sensor GmbH

01.10.08 Die Silicon Sensor International AG, einer der weltweit führenden Hersteller von optischen Präzisions-Sensoren, hat seine Führungsstruktur neu geordnet. Der Aufsichtsrat bestätigte in seiner Sitzung die Position von Dr. Hans-Georg Giering als Vorstandssprecher der Gesellschaft. „Wir sind davon überzeugt, dass wir mit dieser Maßnahme unsere klare strategische Ausrichtung ohne Reibungsverluste fortsetzen können“, zeigte sich Ernst Hofmann, Aufsichtsratsvorsitzender der Silicon Sensor International AG, zuversichtlich. Auslöser für die Neuordnung war die bereits vermeldete Demission von Dr. Bernd Kriegel. Dr. Kriegel schied am 18. September 2008 mit sofortiger Wirkung aus dem Vorstand aus. Seine Abberufung als Vorstand der Silicon Sensor International AG erfolgte aus wichtigem Grund, insbesondere wegen der tiefgreifenden Zerrüttung im Verhältnis innerhalb des Vorstands sowie zum Aufsichtsrat. Darüber hinaus schied Herr Dr. Kriegel auch als Geschäftsführer der Silicon Sensor GmbH sowie weiterer verbundener Unternehmen aus. Die Geschäftsführung der Silicon Sensor GmbH haben Detlef Meißner und Thomas Brosowski übernommen. Diese beiden erfahrenen Führungskräfte, die über eine hohe Wertschätzung innerhalb der Branche und bei den Mitarbeitern verfügen, stehen für eine starke Kontinuität und gleichzeitig für ein erhebliches Potenzial zur Fortentwicklung der Geschäftstätigkeit. Während der Umzug der Silicon Sensor GmbH in die neu errichteten Produktionsräume wie geplant voranschreitet, finden parallel intensive Verhandlungen neuer Projekte im Bereich Automotive statt. Hier ist voraussichtlich noch in diesem Geschäftsjahr mit ersten Abschlüssen zu rechnen.

Weitere Angaben zu Silicon Sensor erhalten Sie im Internet unter: http://www.siliconsensor.com oder unter Tel: 030 / 20 94 57 10

Silicon Sensor International AG Der Aufsichtsrat

Der Vorstand

Press release Silicon Sensor International AG, Charlottenstrasse 57, 10117 Berlin Frankfurter Wertpapierbörse, Prime Standard German Security no. 720190, ISIN DE0007201907 Silicon Sensor with new Management Structure: Supervisory Board ratifies Dr. Giering as CEO New Management Board at Silicon Sensor GmbH

October 01, 2008

Silicon Sensor International AG, one of worldwide leading manufacturers of optical highprecision-sensors, has restructured its management. The supervisory board ratified Dr. Giering as CEO of the company. “We are convinced to continue on our strategic orientation by this step without friction losses.” said Ernst Hofmann, chairman of the supervisory board, confidently. Trigger for the reorganization was the released demission of Dr. Bernd Kriegel. Dr. Kriegel resigned from the Executive Board immediately effective from September 18, 2008. His dismissal as board member of Silicon Sensor International AG is based on good cause, especially due to the deep disruption within the Executive Board an in relation to the Supervisory Board. In addition Dr Bernd Kriegel also resigned as Managing Director of Silicon Sensor GmbH as well as of further affiliated companies. The new Managing Directors of Silicon Sensor GmbH are Detlef Meissner and Thomas Brosowski. Both are senior executives, possessing high appraisal within the industry and from their colleagues, stand for continuity and simultaneously for a considerable potential in future development. While the move to the new production premises proceeds as scheduled, intensive negotiations of new projects in the automotive sector take place in parallel. First closed deals are expected still in this business year.

For more information to Silicon Sensor see our website at: http://www.silicon-sensor.com or call +49-(0)30 – 20 94 57 10

Silicon Sensor International AG The Executive Board

The Supervisory Board